Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Piros

2013.01.24. 15:01 Söprögető

Glossy-Red-Lips-lips-29563591-1600-1200.jpgEzerkilencszázkilencvensok. Érettségi után. Lány. Barát barátnőjének a barátnője. Lila köd. Életemben először csak ő érdekel. Már akkor tudtam, hogy meg lesz a böjtje. Nem lenne érdekes sztori egyébként, egy dolgot leszámítva:

Sosem kaptam meg. Egy-egy csóknál többet sosem engedett. Mindig épp a határon. Épp annyit, hogy megmaradjon a remény. Sosem annyit, hogy a szemére lehetne vetni valamit. Ügyes.

Az igazat megvallva egy idő után tudtam. És mégis élveztem. És hát végül is ez a lényege az életnek. Akkor volt 18, de ebben vérprofi. Vajon hol tanulta? Vagy benne van a vérében? Erre születni kell?

Néha ugyanezt csinálom velük. És mégsem haragszanak rám. Én sem haragszom rá. Pedig minden emberi számítás szerint kellene. Miért élvezzük, ha játszanak velünk?

Senkire nem vártam többet, mint rá. Szó szerinti és átvitt értelemben.

Talán csak nekem különleges.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sopres.blog.hu/api/trackback/id/tr715789881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása